Bussar är tråkiga.

Och de luktar riktigt skumt.

Sitter och väntar på att min älskling ska ringa mig och jag sitter och glor på mina tår.
Varför i helvete ska man ha såna fula saker.
Man kan ju ändå inte göra något med dem.
Förutom att knäcka dem då. 
Mysigt tänker du nu.

Lön snart.
Är trött på jobbet och allt som har med det att göra.
Det gick ju fort.
Lite väl fort kanske.
Är nog inte rätt material för dem.

Såg i Tidningen höromdan att de ska höjja studiebidraget med 122kr !
YES! Fuck you old studiebidrag!

Lägger in ett Youtube klipp nu iaf. 

God afton.

Kommentarer
Postat av: paulina

om man inte har en stortå så går man roligt/konstigt, har jag hört.så någon sorts funktion har dem.

2009-01-14 @ 20:50:57
URL: http://paulinatrinh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: