Dagens citat!

Jag gillar kvinnor. Jag förstår mig inte på dem, men jag gillar dem.





 Den kunde lika gärna kommit från mig. Men mannen bakom dessa fin slipade ord är Sean Connery också känd som "James Bond".


Är lite små seg idag, hals ont och liknande små skit. Men dö den som ger sig :) här viker vi oss inte för att skriva några citat inte.


Jag vill ge er 3. så håll i er!.... Den sista är inte så du !




* Kvinnorna har lyckats vända upp och ned på fysiken; ju mindre trosoma är, desto mer värme utgår från dem.

* Det ligger i människans rätta natur att lära från misstag, inte från exempel... 

* Ty ur ett och samma träd skär döden och kärleken sina pilar.
Den sista är komplicerad, men de var ett måste o ha med bilden på karln som klämde ur sig detta citat en kall sommar natt. Mina damer och herrar, här har ni.......

Pedro Calderón

de la Barca    

 


Släpper lös Pedro på ett litet men väldigt vackert avslut        
 Den kärlek som inte är galenskap, Är ingen kärlek.....



vote for pedro!
over and out Bobknop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: