kalas kalas kalas !

Coffe fyllde hela 20 i lördags. Kanon trevligt partaj som slutade med sista bussen från forshaga. Efter lite om och med så fick ja också sova i en säng, vägrar att göra om de som inträffade på nyår, vaknade av att hans gran barrade sylvassa taggar rätt i ögat, nej de är inte coolt. Men fick som sagt sova i säng hos böbben. Fick ligga i den omtalade källaren med  rosa väggar och ett omtalat hemlig lucka vid min sida :D haha

Nej tack för sömn böbben!
Ojust ja. haha "frukost händelse" Böbben kliver ner och väcker mig och säger att de är frukost om ja vill ha , ofc så vill ja ha de. Kommer upp och ser att hans släkt är där och hela famlijen. aa iaf en jäkla massa folk :) alla står och sitter inne i köket och jag ja sätter mig på första bästa plats. Ja ska hälla upp lite juice vilket inte gick så lyckat spilde ner hela bordet och reaktionerna vart "ojäklar " haha . Böbbens mamma hjälper mig att torka upp och ta bort duken som är genom blöt.
De kändes lite pinsamt och ja forsätter och äter på min ost-macka. ca 30 sekunder så blir ja ju törstig, men ber att böbben häller upp åt mig. När ja ska ta glaset så smäller ja ut glaset igen . haha ordet pinsamt är lindrigt vad jag kände mig just då. Alla vart näst intill tysta och ja drar på ett litet garv och ber så mycket om ursäkt. Böbben hjälper till och torkar. Böbben kommer då på att de är bättre och ta 1 cm jucie i taget i glaset. Men ja tror ja aldrig har varit så svårt och driccka ur ett glas som de var då. nej fyfan för bakfylla ! :D

De kan vara lite flummit och oläsbart menmen :)

På lördag så smäller de igen. Då fyller nämligen ja 19 år,Yeeeey !!
Belleuve party' som aldrig tar slut, så glöm ikke och ta med en kudde.



Nej gud vad seg ja är ihuvudet på söndagar alltså, känns som en ända stor gummi-boll, en promenad kanske ?!

Här kommer ett Citat som ja slipat lite på!  
 

Nej tyvär hittar de banne med inte, men håll ut ! =)
Här kommer en anna skriver av en otroligt klok snubbe.

  • När jag sa att jag hade två saker som varit till hjälp i min karriär, menade jag min hjärna och min ödmjukhet!

             Källa: Madonna till ett skrattande pressuppbåd

  • Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

  • Kära Örebroare!

             Källa: Kung Carl XVI Gustav håller tal i Arboga, 1985 


  • Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

             Källa: Margaret Mead


  • Det är inget fel med att skjuta så länge rätt människor blir skjutna.

            Källa: Clint Eastwood


  • Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt.

exakt ett årsen på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: